VID PROTESFABRIKENS STÄNGSEL LA DU DIN HAND PÅ MIN AXEL

God morgon. Vet inte om det var att alla ni tänkte på mig och hoppades på att jag skulle somna eller om det var för jag var utmattad för jag har sovit mycket bättre inatt. Vaknat två gånger bara vilket jag måste säga är en klar förbättring. Babysteps vetni. Har nu ätit frukost och ska snart pallra mig bort till skolan. Fortsättning från igår är det som gäller, mer biologiska teorier och perspektiv med andra ord.
   Vi hörs när jag kommer hem (anledningen till att jag försöker blogga flera gånger är för för att inga av mina vänner gör det. NI VET VILKA NI ÄR).


Kommentarer
Postat av: marjo

Jag tar inte åt mig. Sa ju för längesen att jag skulle sluta. De e de andra. De e dåliga!!! Mohahaha!

Saknar dig faktiskt :-(

Puss

2011-01-20 @ 09:19:36

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0