TUR I SPEL, OTUR I KÄRLEK

En lite smårolig grej hände häromdagen när jag för första gången invigde mitt ICA-kort. Jag sa till kassörskan att hon kunde slänge kvittot men nejnej sa hon, jag hade nämligen vunnit! Undra vad hon vann för spännande då undrar ni? Kan det varit en bil? En resa? En miljon? Jag vann något mycket bättre mina vänner, nämligen 825 g ICA päronhalvor. VAD. I? När man för en gångs skull vinner något så är det frukt i sockerlag liksom. Jaja, var och hämtade ut dom nu så får väl bli päronhalvor med after eight framför Filip och Fredriks årskrönika.
   Nu ska jag försöka skriva lite tenta igen. Adios.
   Kommentera inte ihjäl er förresten, hinner liksom inte med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha och jag vann Ica cookies, har dock inte hämtat ut dom. Vilka vinster ;)



Förresten hinner jag inte kommentera.. har faktiskt en egen blogg att ta hand om. Haha ;) // majsan

2011-01-05 @ 23:52:47
Postat av: Mamma

Ja en annan var ju med när du håvade in den stora vinsten..;) Hoppas de smakade bra!

2011-01-06 @ 11:34:04

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0