THERE CAN BE MIRACLES

God eftermiddag fina läsare. Idag har det hänt grejer vill jag lova. Jag och Hannah tog en sväng till stan där jag först och främst köpte TRÄNINGSKLÄDER, det var kraftigt nedsatt pris så jag skyller på det haha. Köpte äntligen en kavaj också som även den va på rea. Sen förstår ni.. Jag åt sushi. Hannah skulle kunna leva på det för resten av hennes liv så hon var överlycklig över att jag äntligen ville prova. Hon har tjatat på mig sen jag började socionomprogrammet. Nu var det gjort iaf och jadå, det var allt en smaksensation. Kommer jag äta det igen? Inte helt omöjligt, skippar nog räkbitarna då dock. Det var väl himla duktigt av mig hörrni? Köpa träningskläder och äta sushi. Kanske är sjuk precis som Marjo trodde.
   Nu sitter jag i soffan, ska kika lite serier här tänkte jag. Ikväll blir det god mat och Let's dance, kanske blir det en film med grannarna också. Hoppas alla får en fin fredag!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0