TELL ME HOW I'M SUPPOSED TO BREATHE WITH NO AIR

Jag missade visst att blogga igår även fast jag tänkt göra det, dåligt av mig. Gjorde dock inte mycket av intresse, skrev tentan som nog för övrigt är så gott som klar nu. På kvällen tyckte jag att jag förtjänade en lång paus så kollade på Grey's och Gossip Girl till typ ett i natt.
   Nu har jag precis ätit frukost och ska gå igenom tentna en gång till, ändra och fixa litegrann. Annars idag blir det nog lugnt, vi har ett avslutande seminarium här på torsdag där ALL litteratur är obligatorisk så kanske borde läsa men just nu känner jag att, nej tack.
   Mycket mer än så händer inte denna vecka faktiskt, nästa termin börjar tisdag nästa vecka så är ledig ett par dagar. Om någon hemifrån möjligen vill komma och hälsa på så vet ni att jag är ledig då som sagt. Höhö.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så duktig så ;)

Tycker att du kan skriva om diet här på bloggen annars. Saknar dig babe!

2011-01-10 @ 15:35:26

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0