SO MUCH I WANNA SAY BUT DON'T DARE, AFRAID TO HEAR YOU SAY I DON'T CARE

Idag har jag haft introduktion där vi fick information om nya kursen, blev indelade i nya grupper osv. Fick även reda på att salstentan INTE blir en openbooktenta, man får alltså inte ha med sig böcker som man brukar. Det känns ju lite.. snopet. Men det blir lite gymnasiestil över det hela igen då när man måste kunna allt utantill. Verkar som man borde börja läsa kurslitteraturen den här terminen då.
   Sover jävligt dåligt på nätterna för övrigt för den som undrar hur jag sover. Är jättetrött på dagarna vilket resulterar i att jag somnar i soffan vilket naturligtvis gör att jag har svårt att somna på kvällen. You get the point.
   Ska göra lite kvällsmat nu snart tänkte jag och göra matlåda till imorgon då föreläsning om biologiska teorier väntar. Annars ikväll glor jag nog på handbollen.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0