OH COME BACK TO ME AND WE'LL STAY HERE A WHILE

God kväll. Skoldagen gick mycket bra, efter att den var slut gick jag till Ica och handlade + hämtade schampoo. Hårprodukter är något jag inte behöver tänka på på ett tag framöver, skönt det.
   Nu väntar jag på att maten i ugnen ska bli klar, lax med västerbottenost och grejer, första gången jag gör det så hoppas det blir gott. Det märker jag. Ska kika lite gamla GossipGirlavsnitt samtidigt som jag äter för att få en liten Chuck Bass-dos, mycket välbehövligt.



Längtar galet mycket till sommaren vill jag bara meddela, här är en bild från förra midsommar. Den första och sista bilden nånsin på mig i midsommarkrans, tur den är lite suddig.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0