NOTE-TO-SELF

Köp kakao, bunkar och elvisp!
   Blev på bättre humör efter att Hannah kom in en sväng, nu har hon åkt till Sälen i en vecka den rackaren. Kikade The Fountain efter att hon åkt, bra och fin film.
   Nu senare ikväll blev jag väldigt sugen på kladdkaka, inser att jag inte har någon kakao för den har Hannah tagit. Hannah är inte hemma så går bort till Gojje, han har inte heller någon kakao men föreslog rostad lök istället. Nej tack sa jag och gick tillbaka hit. Tänkte att sockerkaka kan ju vara gott istället då, inser att jag inte har någon bunke så höller i ingredienserna i en kastrull. När allt ska blandas inser jag att jag inte har någon elvisp så fick vispa för hand. Nu är kakan äntligen klar iaf haha, så ska se om det blev något att ha. Sätter nog på en film också. Hoppas alla haft en fin fredag.


Kommentarer
Postat av: fuckbone

det dar med rostad lok i kladdkaka skulle ja allt vilja prova! lat inte alls tokigt. Tur att du hade en kastrull for att blanda sockerkaka i en kruka ar inte att rekomendera !

2011-01-29 @ 08:24:27

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0