LOOK AT THIS PHOTOGRAPH, EVERY TIME I DO IT MAKES ME LAUGH

Hej på er. Väldigt vad jag sover länge på helgerna märker jag, det är så tyst här på mornarna så skulle kunna sova hur länge som helst. Uppe är jag nu iaf, sitter och dricker te minsann, te som jag höll på att sätta i halsen nyss när telefonen ringde. Det var ett väääldigt långt nummer som ringde så jag antog att det var från någon av mina fina vänner på andra sidan jorden, och det var Frida i andra sidan luren! Kort och snabbt samtal men en bra start på söndagen ändå helt klart <3
   Jag drog även fram måttbandet imorses, något jag inte gjort på länge. Med LCHF har jag ju sen i september gått ner 11 kg (totalt 17 kg sedan november 2009) och det händer ju naturligtvis lite med kroppen också. Midja, byst och rumpa har sen september minskat med 8 cm vardera. Jahaja, man får ju tacka och ta emot då helt enkelt.
   Nu ska jag sätta igång med plugget tänkte jag så slipper jag det kväll.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0