JAG FÖRSÖKER STÅ EMOT DIG MEN LYCKAS INTE BRA

Uh vilken dag. Vaknade 0848, Lina skulle vara här 0900 och seminariet började 0915. Upp fort som satan och klädde på mig, ner med frukt i väskan, plattade luggen och sen snabbt iväg. Bättre start på morgonen kunde man ju få men. Seminariet är nu avklarat iaf och har även ringt CSN och pratat med dom, krångel med mina hp-poäng men det ska förhoppningsvis ordna sig.
    Kollade förörvrigt på tre bra filmer igår, Buried, The Town och Unthinkable. Får passa på nu innan tentan kommer imorgon. Blir nog en film eller två till idag, känner mig helt slö, blir så jäkla fel när man försover sig. Men nu har jag gjort det, behövs det inte mer 2011.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0