JAG BLEV HJÄLPLÖST FÖRÄLSKAD, SÅ OBESKRIVLIGT TAGEN

Relativt händelselös dag idag hörrni, varit och fixat en bok av Louise och sen var jag på Ica en sväng. Suttit och lekt lite i Photoshop också. Mycket mer än så har inte hänt faktiskt, roligt va?
   Ikväll blir det Let's dance, lite GG och kanske en film, får se vad jag känner för. Imorgon väntar inflyttningsfest för Lina och Gojje i min och M:s gamla lägenhet. Kommer nog bli väldigt trevligt. Ingen alkohol för min del dock, det sparar jag till mupp, muppigare och muppigast kommer hem från Thailand.
   Nu ska jag gå ungefär 1,5 m bort till grannen Hannah.
   Hörs kanske senare!



Börjar få lite problem med det här med bilder btw, minns ju fan inte vilka jag redan laddat upp och inte. Vilket jävla I-landsproblem.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0