JAG ANTAR DET FINNS NÅN DU SKULLE RINGA OM JAG INTE FANNS

Då var även denna dag och månad slut minsann. Idag har jag pluggat, jag har kommit på den smarta idén att göra litegrann varje dag så blir det inte så jobbigt. Geniknölarna har jobbat på ordentligt som ni förstår.
   Nu har jag nyss ätit och upptäckt till min förfäran att tvn inte fungerar för att boxern krånglar. Tack för den. Tänkte därför att jag skulle vara lite duktig och plugga lite till för att sen avsluta januari månad med en film.
   Imorgon väntar en snabb träff med gruppen sen handledning nummer ett. Mjukstart på februari alltså.


Kommentarer
Postat av: Antonia

Bra javla lat ! see u soon babe <3

2011-02-01 @ 08:30:52

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0