IT DOESN'T MEAN ANYTHING NOW THAT YOU'RE GONE

God morgon får jag väl säga för jag ligger kvar i sängen fortfarande. Borde väl ta och gå upp snart och placera mig i soffan istället, man får ju inte vara dum. Ska försöka plugga lite idag, behöver egentligen inte men vore skönt att vara klar långt före saker ska lämnas in för en gångs skull.
   Om man skulle ta sockerkakan sen igår till frukost också kanske, så får det nog bli. Dock INGET att rekommendera ur LCHF-synpunkt då det triggar igång blodsockernivån. Men va fan, har jag ändå gjort hela kakan för hand ska den fan ätas upp också.


Kommentarer
Postat av: Mamma

GLÖM EJ: Kakao, bunkar och Elvisp!! =) Duktig flicka att göra sockerkaka för hand...=) Hoppas den va god med! Kram

2011-01-29 @ 13:59:28

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0