I GET TO KISS YOU BABY JUST BECAUSE I CAN

Brödet smakade alldeles utmärkt och mättade nåt så ända in i.. Herrejesus. Men det gjorde jag bra faktiskt, kan ju vara trevligt att variera ägg/baconfrukosten med en smörgås istället.
   Sen åtta har jag och Hannah varit inne hos Gojje, han och jag är båda lite handbollsfantaster så vi var väldigt fokuserade på spelet. Hannah tyckte in det var lika roande tyvärr haha.
   Ska nog kika senaste Houseavsnittet nu, sen sova och det ska bli riktigt skönt att inte behöva gå upp i tid imorgon. Äntligen får man sova ut. På dagen blir det nog en sväng på stan med Hannah, sen måste jag handla lite igen och på kvällen är det Let's dance. Blir nog en film med grannarna också. Himla mysigt att alla fyra bor i samma hus och på samma våning måste jag säga. Ödet.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0