GIVE A LITTLE BIT, GIVE A LITTLE BIT OF YOUR LOVE TO ME

Gårdagen var mycket trevlig. Jag och Hannah lagade lite mat och hade förfest bara hon och jag innan vi gick bort till Lina och Gojje. Redigt mycket folk där inne men det var supertrevligt. Sen som vanligt när man druckit så är man mer lättövertalat än vanligt så min Örebroutgångsoskuld togs igår haha. Var väl dags antar jag efter att ha bott här i nästan 1 ½ år. Det kunde lika gärna ha kvittat dock för det var ingen höjdare faktiskt, bättre lycka nästa gång, om det blir någon.
   Har idag inte gjort någonting, ligger i soffan som en stor valross och bara är. Ska värma lite mat snart tänkte jag och sen ner i soffan igen. Ikväll blir det nog en film och så och kl 2000 börjar äntligen Solsidan igen. Fabulous.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0