DO YOU KNOW, THERE'S STILL A CHANCE FOR YOU

Har precis slagit in lite paket med klänningar här som jag sålde på Tradera. Nackdelen med att mina kilon försvinner är att inte ett enda jävla plagg i garderoben passar längre. Det är LCHFs fel att jag går ner i vikt så tycker någon representant därifrån borde sponsra mig med pengar till nya kläder. Det låter väl som en bra deal? I-landsproblem deluxe, ska väl vara glad att jag har kläder kanske (socionomen i mig som talar).
   Ska lägga mig och läsa lite Social work theories in context snart tänkte jag. Borde ju vara ett effektivt sömnmedel kan jag tycka. Nu hoppas vi allihopa att jag får sova i ett sträck inatt utan att vakna upp 5 gånger. Hoppas ni nu? Tack! Det värmer.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0