YOU CAN COUNT ON ME LIKE ONE TWO THREE

Då var man tillbaka i lägenheten i Örebro igen. Har haft en superhelg! I fredags mötte jag upp Amanda, vi gick in till Frida på Team Sportia en sväng, hon är ju trots allt skoansvarig nu. Sen gick vi och åt en sen lunch på Bistro. Gick och strosade i affärer efter det och avslutade dagen på Ströget och senare på kvällen blev det även Mumma  med ett gott gäng. Sov gjorde vi i draknästet jag och Amanda. Igår var det lite shopping på stan som gällde på dagen och på kvällen var det partydags. Förfest på tre pers, som sen blev fem pers som sen blev.. Ja. Jääääävligt oklar kväll iaf men galet roligt som vanligt. Nu lägger jag alkoholen på hyllan ett tag framöver, det är en sak som är säker iaf. Dagen har spenderas hemma hos mamma i princip, blev den obligatoriska pirren på Vallen ock.
   Nu har jag tagit plats i soffan, ska göra lite kvällsmat och sen titta på Solsidan och serier jag missat i helgen. Imorgon väntar grupparbete hos mig. Sen måste jag ringa en massa samtal igen, mycket ringande nu.



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0