SURPRISE

Igår var det Maries 20-årsdag vilket naturligtvis skulle firas. För ca 2 veckor sedan skickade Marjo sms till mig och skrev att vi skulle försöka få till en överraskningfest för lilla M. Igår var det alltså dags. Marie visste ingenting och trodde bland annat att jag skulle spendera helgen i Örebro med plugg. Marjo kom dock och hämtade mig på dagen igår och sen var det fix och trix hela dagen ända tills födelsedagsbarnet dök upp på MBK-stugan med ögonbindel och hörselkåpor. SURPRISE skriker alla följt av Ja må du leva. Det första Marie säger är: "Jag som inte ens har sminkat mig!" Haha, vännen, jag hoppas att du hade roligt ändå. Det hade vi andra iaf!
   Vaknade upp på Marjos soffa imorses, utan bakfylla, tack för det. Sitter nu hemma och har precis färgat håret på mamma, Let's dance står på i bakgrunden också.
   Ikväll väntar party igen, första gången tillsammans med våra älskade Asienvänner på två månader. Underbart! Hoppas alla andra får en fin helg wherever you are. Lägger in lite bilder från gårdagen senare sen.

Kommentarer
Postat av: Surprisade födelsedagsbarnet

Haha! Jag hade ju faktiskt inte sminkat mig.... :$ Jag hade hur roligt som helst! det kunde inte ha blivit bättre! :) ni är bääääääst!

2011-02-08 @ 20:50:14

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0