SÄG MIG VAD VI VÄNTAR PÅ?

Struntade i föreläsningen idag, och tydligen missade jag inget så de var rätt val av mig. Hade grupparbete iaf, jag ringde lite samtal emellan med.
   Hände en ganska rolig grej under grupparbetet. Jag skulle ut och ringa och utanför vårat grupprum står det två soffor varav en man sitter i den ena med ryggen mot fönstret in till vårat grupprum. Jag reser mig upp och ska gå ut genom dörren, råkar då se skärmen på datorn han sitter och tittar på. Får syn på en bild med en snopp i en rumpa! Haha, jag blev heeeelt paff och sa att Cathrin och Sara också fick titta och mycket riktigt de såg samma sak. Kul kille det där, vi andra fick oss ett gott skratt iaf.
   Har nu sett senaste GG-avsnittet och funderar på om jag orkar se lite Spartacus ock, skulle behöva skriva ett personligt brev också mitt i allt.
   Imorgon ser dagen i princip likadan ut som den gjort idag, hoppar nog föreläsningen och sen grupparbete på det. Om det blir med eller utan porrbilder det märker ni imorgon.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0