NOW THAT IT'S ALL SAID AND DONE, I CAN'T BELIEVE YOU WERE THE ONE

Vilken måndag det blev! Seminariet gick helt okej, och när det väl var slut hade jag ett missat samtal från Mariehus. Hade visst fått lägenhet, tackar och bockar. Ett problem mindre ur världen. 1 juli flyttar jag hem till Mariestad då, jösses. Ska bli himla roligt faktiskt, Örebro har aldrig blivit riktigt "hemma". Hoppas mina fina vänner där hemma är lika glada som jag är.
   Har inte riktigt förstått att jag fått lägenhet eller ska flytta hem, allt har gått så fort men ska fira med lite Ben & Jerrys senare ikväll haha, man måste se det positiva eller vad sa vi Marjo?
   Imorgon väntar föreläsning och sen grupparbete, föreläsningen struntar jag nog i, får ringa lite samtal osv istället. Har ju en lägenhet häruppe som ska sägas upp och så med.




Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0