JUST REMEMBER YOU'RE THE ONE THING I CAN'T GET ENOUGH OF

Godkväll. Seminariet idag gick bra, fick dock en svår klient att handskas med haha, tackar Danne för det. Allt kan inte vara lätt jämt. Väl hemma fick jag samtal från Bup hemma som tyvärr sa att dom inte kunde ta in någon praktikant i höst vilket var väldigt synd. Jag får ringa en massa andra ställen imorgon så får vi se vart jag hamnar, i Mariestad iaf förhoppningsvis. Det innebär att jag kommer vara i Mariestad från juni 2011 till januari 2012. Jösses!
   Sitter just nu och dricker te och äter mandel. Malin gjorde mig väldigt godissugen men eftersom jag försöker undvika sånt såvida jag inte är i Mariestad fick mandlar duga. Gott. Inte. Sätter nog på en film här snart också.
   Imorgon väntar föreläsning 0915-1200 sen kommer min fina pappa och hämtar mig. Pusspuss. Väl i Mariestad tror jag väl att det blir lite mys? Ni där hemma, let me know, you've got my number.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0