I'M STILL TOO TIRED TO CARE

Hej alla fina. Den här dagen har varit sådär, ville inte alls gå upp ur sängen imorse då jag mådde pyton. Det har blivit bättre under dagen som tur är, har till och med orkat plugga lite. Nu ikväll var det dags för mig och Hannah att bjuda Lina och Gojje på trerätters. Maten blev jättegod och dom verkade nöjda så det var ju bra, jag fick dock kasta in handduken nu, är helt slut i kroppen.
   Ska försöka orka plugga lite till, det behövs, annars bara vila, vila, vila och vila. Dricka mycket också, precis som du sa mammsen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Japp, mamsen brukar ha rätt faktiskt....=) Krya på dig Fia-Lotta, puss puss

2011-02-18 @ 22:18:41
Postat av: Mamma

Jaså... Ser att du svarat på min blogg - nehe, det kom du inte ihåg då nä...Har hänt faktiskt - believe it or not..=)

2011-02-18 @ 22:20:55
Postat av: Malin

krya på dig!! önskar du vore hos mig, saknar dig så! <3

2011-02-19 @ 01:27:58

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0