HUR SKA JAG GÅ HEM NÄR ALLT ÄR SÅHÄR, JAG VET DU KOMMER SE PÅ MIG SÅDÄR

Godkväll allihop. Var visst lite dålig uppdatering här från min sida ser jag. Har haft fullt upp med en extremt tråkig/konstig seminarieuppgift samt att försöka bli frisk. Och vet ni vad? Jag verkar ha lyckats, vaknade i morse /(läs:1130) och kände mig som en prinsessa. Okej, inte riktigt men jämfört med de senaste dagarna så. Har till och med lagat mat, städat och bäddat rent i sängen. Får hoppas energin stannar ett tag, det kan behövas.
   Nu har jag precis duschat och väntar nu på Solsidan. Får nog ta och äta lite igen också, åt rätt nyss men mat är inte något jag direkt vräkt i mig de senaste dagarna så är bara glad över att vara hungrig.
   Imorgon dags för ny vecka, har seminarium på eftermiddagen. Innan dess ska jag eventuellt gå och handla men också ringa om praktikplats.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0