DON'T STOP BELIEVIN'

Vilken fantastisk helg det var. I lördags var det dags för den officiella festen för Marie som sagt. Hade en riktig nostalgikväll hos Marjo med grogg från förr och gamla goa spellistor. Annars var det en grym men oklar kväll, som det brukar vara.
   Igår var det pizzadags på dagen sen åkte jag, Evelina, Antonia och Frida till Kyrkogatan så jag fick se lite bilder från deras resa. Runt 1600 gick Marjos bil tillbaka mot Örebro. Spenderade kvällen i soffan och somnade gott sen.  
   Idag har jag gruppat litegrann, bokade besök osv, sen fanns det inte mycket mer att göra så vi gick hem istället. Ska göra klart torsdagens seminarieuppgift idag tänkte jag, annars bara ta det lugnt. Vill inte vara här, vill vara hemma!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0