ALL THOSE WORDS CAME UNDONE AND NOW I'M NOT THE ONLY ONE

Bussen kom i tid tänka sig och hem kom jag också. Har haft lite alla <3 dagmys inne hos Hannah fram tills nu. Det var visst skola imorgon kom vi på. Kommer vara fullt upp imorgon också med föreläsning, studiebesök och sen tatuering. Spännande, spännande, spännande.
   För övrigt saknar jag redan alla där hemma. Jag och Hannah pratade om det nu ikväll och jag inser mer och mer att Mariestad är hemma och Örebro är bara stället jag för tillfället bor på. Blir nog en flytt till inom en snar framtid. Vi får se.
   Nu ska jag plugga lite, tillbaka till verkligheten direkt, sen ska jag lägga mig och sova.



"Inte alla hästar i hästgården", som Frida Mejstedt skulle sagt.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0