ALLTING KOMMER BLI BRA TILL SLUT DU SKA SE ATT ALLTING ORDNAR SIG ALLTING KOMMER BLI BRA TILL SLUT OM DU BARA LÅTER ALLTING VA'

Long time no see. Har inte den blekaste aning om vad jag gjort sen senast. Antagligen har jag jobbat, umgåtts och festat. 

I helgen var det iallafall party dubbelt upp, väldigt trevlig helg. Igår fick jag sitta och panikplugga då jag insåg att det var uppgifter jag inte ens börjat med som skulle vara inne kl 2355. Framförhållning är inget att ha uppenbarligen.

Nu sitter jag och äter lunch/frukost, ska iväg till jobbet om en stund. Är redan inne på näst sista arbetsveckan denna sommar. Tiden går fort!

I helgen väntar lite jobb och lite kalas för Frida som helt plötsligt blit 20+. En annan har ju fortfarande ungdomen kvar..

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0