WHAT AM I SUPPOSED TO DO WHEN THE BEST PART OF ME WAS ALWAYS YOU

Bestedag har det varit idag, typ iaf. Fick samtal om att jag fått praktikplats imorse. Gah vad skönt, som jag kämpat, fixat och donat med denna praktik alltså. Och nu äntligen har jag fått plats. Skövde Socialtjänst blir mitt andra hem i höst. Känns tryggt med Martina en våning ner, haha.
   Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar nu, sen ska jag och Hannah laga lite mat ihop. Torsdagsmys typ. Råkade visst lägga en beställning från H&M också, man måste ju fira på något sätt. Am I right? 


Kommentarer
Postat av: peso

Hell yeah!

2011-04-08 @ 00:14:10
Postat av: dinmalin

du är värd mer än så :) men kläder är alltid lika roligt <3

2011-04-08 @ 11:53:00

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0