LATELY I'M SO TIRED OF WAITING FOR YOU

Vilken himla mysig dag hörreni. Sov länge, hade föreläsning 1315-1600 sen hem och fixade iordning tårta och grejer inför Martinas firande. Städade lite också och hann även med att prata med min fina Marjo.
   Vid 1800 kom Hannah och Martina och hon fick paket och vi bjöd mat. Vi har även fått blommor av henne, gullungen. Vill man göra mig glad ger man mig blommor, jag ÄLSKAR blommor, spelar ingen roll vad det är för sort bara det är en blomma i princip haha. Ätit oss proppmätta har vi gjort, rullar fram numera men himla gott var det.
   Nu sitter jag som en strandad val i soffan, funderar på om jag ska plugga lite kanske, vara lite duktig sådär.
Imorgon är det föreläsning 0915-1200 sen hem och tvätta. Himla skönt med lite plugg"ledigt" just nu, men det är bara lugnet före stormen.



Ska fixa nya roliga textbilder istället hörrni men denna får duga for now.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 13:08:12
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0