JAG BER DIG LÅT MIG FÅ VETA

UH vilken dålig uppdatering. Men de här med blogg är faktiskt inget roligt längre så jag funderar på att lägga ner det. Vad säger ni? Vad tror ni? Tror inte ny bryr er särskilt mycket faktiskt, jag får fundera på detta lite.
   Kom tillbaka till Örebro idag iaf, åkte direkt till skolan sen hem en snabb sväng å så ner till Ica, kylskåpet ekade kan man lugnt säga. Har packat upp lite också och nu sitter jag i soffan och bara är lite, väldigt skönt.
   Kvällen kommer bara bestå av slö och slapp, imorgon är det tillbaka till verkligheten igen. Vet inte hur det ska gå riktigt eftersom alla tagit sommarlov redan. Det löser sig.



Världens beste.

Kommentarer
Postat av: peso

lägg inte ner den för fan! :D

2011-04-28 @ 23:47:27

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0