I'VE BEEN PUSHED RIGHT PASS THE POINT OF BREAKING

Inte varit jätteeffektiv idag heller är jag rädd, mest kollat film och serier.
   Ikväll var det iaf dags för födelsedagskalas hos Lisa. Var jättetrevligt med god tårta och fina klasskompisar + andra trevliga människor. Klantiga jag hade dock inte ätit några kolhydrater idag och med lite alkohol på det hamnar magen i chocktillstånd = ajajaj. Jag åkte därför hem alldeles för tidigt egentligen, men får skylla mig själv när jag inte tänkte ett steg längre.
   Nu ska jag nana iaf, hoppas alla har en fin lördag.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var ju inte så bra - hoppas det är över nu..Fin gumma jag har på kort =) Puss Puss

2011-04-03 @ 10:24:28
Postat av: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-04-03 @ 13:50:02
URL: http://www.nattstad.se/Zamiii
Postat av: Elin

fin du är gumman :) <3

2011-04-03 @ 14:30:41

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0