IN THE DARKNESS THERE'S SO MUCH I WANNA DO

Hey där. Idag har de varit gruppande å föreläsning precis som jag skrev igår. Inte särskilt jätteroligt något av de haha. Men plugga måste man ju tydligen göra när man läser på universitet.
   Sitter just nu och kollar tatueringar. Det är ju en jävla tur att jag inte har obegränsat med pengar för då skulle jag se ut som ett klotterplank, finns så mycket snygga grejer så det är helt galet. Väntar annars på att Hannah ska sluta träna så ska vi kika på Sveriges Mästerkock och äta kladdkaka med nötter som jag gjort. Fira måste man ju. Fira vad undrar ni? Jo jag fick sommarjobb idag. YEFUCKINGHAW. Blir jag bara godkänd på tentan imorgon så går ju livet som på räls alltså.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Se där ja...En bra överskrift idag märker jag - den lura du inte morsan med i alla fall, KISS och I was made for loving you...Duktig idiot!! =)

Puss puss från Mamsen

2011-04-14 @ 13:13:44

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0