I AM STUCK HERE IN THIS MOMENT AND I'M TRYING TO PRETEND SO I'LL PLAY THIS FEELING OVER AND OVER AGAIN

God kväll. Idag har jag inte gjort överdrivet mycket, började dagen med att kolla film, sen har jag städat och duschat och även beställt en iPhone 4. Dålig självdisciplin jag har, jag som sagt att jag aldrig skulle köpa en, men jaja. Shit happens. Nu ikväll har vi socionomgrannar suttit och kollat på Det blir bättre med Morgan Alling. Jag lovar mig själv att som framtida socialarbetare att aldrig behandla några barn på samma sätt som Morgan blev behandlad i vissa stunder. UH.
   Imorgon väntar grupparbete och sen seminarium. Ska plugga lite på eftermiddagen också. Sen börja packa lite inför en veckas hemgång. Great!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0