GLAD PÅSK

Dåligt med uppdatering här ser jag. Har fullt upp med allt annat så bloggen är inte direkt prio ett. I onsdags när jag kom fram till Mariestad var det först lite fika på Mumma, sen häng i hamnen osv. Himla mysigt att få träffa alla. I torsdags var det dags att fira Malin lite hemma hos henne med lite grill- och alkoholkväll. Mycket trevlig kväll med vänner man inte träffat på länge. Igår var det picknick på Karlsholme och kvälle avslutades med bilkurragömma.
   Nu har jag precis ätit påskfrulle med mamma, ska kika ett avsnitt av Fringe nu och sen in i duschen. Vankas fest i PP idag! Tror på en riktigt grym kväll och antagligen en minst lika grym kväll imorgon då vi beger oss mot Karlstad för att gå på September.
   Hoppas alla har en fin påsk och att ni njuter av livet precis lika mycket som jag gör just nu.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0