THANKS FOR THE MEMORIES

Det är alltid jobbigt och påfrestande när stora saker i livet förändras men vi blev inte satta på jorden för att livet hela tiden skulle vara enkelt. Det kommer alltid ske saker som man är mer eller mindre förberedd på och det är bara att hantera det på sitt eget sätt. 
   Vad som har hänt känns oväsentligt att skriva ner för jag vet att alla förstår ändå. Det är jobbigt idag och det kommer att vara jobbigt imorgon också, och dagen efter det och dagen efter det. Sen en dag är det inte lika jobbigt längre. Allting tar tid. Och man måste låta det ta tid.
   Gråt inte för att det är över utan var glad för att det hände. Jag hade inte varit den eller där jag är idag utan det. Så jag är tacksam, inget mer just nu utan bara tacksam. Tacksam.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på dig gumman...kloka ord du skrivit - så sant, så sant...



Puss puss <3

2010-09-20 @ 21:45:47
Postat av: Anonym

Håller med mor din :') Saknar min pärla och en grym vän att skratta med :D PUSS <3

2010-09-20 @ 23:58:44

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0