SPSS

Mja, Workshopen var verkligen annorlunda. Använde program och ord man aldrig sett eller hört talats om förut men när klockan var 4 gick jag allt därifrån lite klokare. Vi ska ha repetition på allting på fredag så kanske att man hänger med lite bättre då.
   Har varit och hämtat ut hårgrejer idag och nu precis lagt ut annons på mina gamla socionomböcker på Studenttorget, får se om någon nappar.
   Har annars jävligt ont i nacken ner över axlarna, har nog legat konstigt inatt. Får tigga lite massage av Mackan när han kommer hem, vilket borde vara snart.
   Fina ni är förresten som tycker jag vart duktig som gått ner 3 kg, sanningen är ju dock den att jag inte gjort särskilt mycket utan bara ätit fett och struntat i kolhydraterna. Men tack, tack ändå fina ni.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0