SOMETIMES LOVE JUST AIN'T ENOUGH

Grupparbete idag, börjar röra lite på sig nu. Sen föreläsning, men gick i pausen. Här hemma har jag skrivit klart artiklarna, äntligen. Uh för engelska vetenskapliga artiklar, ingenting som förgyller dagen direkt. Nu tänkte jag egentligen börjat läsa i böckerna men så började Vänner och sen är det Biggest Loser och ops, sen börjar visst Idol. Får se om jag är tillräckligt disciplinerad och börjar läsa lite innan jag lägger mig sen. Imorgon är det ingenting i skolan och inget grupparbete heller så imorgon blir det läsning iaf. Förövrigt börjar det en massa bra serier i USA inatt så man har något att kolla på imorgon iaf.
   Återigen puss och tack till alla som hör av sig. Kärlek.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0