ONSDAG

Fick mycket gjort på tentan igår, satt länge och kämpade med två tabeller men tror jag fick till det till slut. Satt uppe till 0215 och skrev tenta, inte för att jag behövde utan för att jag inte kunde sova. Mådde inte helt okej i kroppen igår efter att chockat kroppen med kolhydrater så var lite virrig, hade även druckit energidryck så satt som en studsboll i soffan till en bit in på natten. Somnade till slut men är väl inte jättepigg här och nu.
   Ska idag fortsätta skriva tenta, fortsätter jag i detta tempo kommer jag vara klar idag eller imorgon, vilket innebär mycket ledig tid vilket man aldrig ska klaga på.
   Nu ska jag fortsätta med min frukost sen duscha och fortsätta plugget.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0