MYSFREDAG

Kom nyss tillbaka från Hannah där hon och jag åt middag tillsammans med Lina. De skulle iväg på bio nu så jag gick två dörrar bort till min lägenhet. Tack för stunden fina, fina ni.
   Nu sitter jag här under filten och ser att Bodyguard börjar kl nio. Får nog ha på den i bakgrunden för jag ska titta på en ny film som heter The killer inside me, ska tydligen vara rätt brutal, men bra också såklart.
   Förövrigt så upptäckte jag förut när jag läste studiehandledningen att första hemtentan får vi 28 september. SEPTEMBER?! Va i helvete. Jag som tippade på eventuellt början av november som alla andra delkurser men icke. Så mellan 28 sep-6 okt vet ni vad jag gör. Skriva hemtenta på sin 20-årsdag. Jag tackar jag.
  Lyxar till det med en Loka jordgubb/guava så här på fredagskvällen. Det är ungefär det man kan unna sig med LCHF, smaksatt vatten. Riktigt så illa är det väl inte men så fick det bli ikväll. Blir ingen mer update idag så ha en fin kväll alla ni och hoppas att mina fina vänner har det roligt uppe i Karlstad <3


Kommentarer
Postat av: tilda

Du, ja har ett bra tips. Trilla inte av stolen nu, men fläsksvål kan du käka! Brukar finnas vid chipsen å de ÄR gott :) Noll kolhydrater å maaaaaassa fett. TOPPEN!

2010-09-04 @ 09:12:22
URL: http://tpentikainen.blogg.se/
Postat av: lugg

Haha, nej det låter verkligen inte gott men jag har hört om det så borde kanske ge det en chans :)

2010-09-04 @ 10:47:06
URL: http://malinsofialinnea.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0