MÅNDAG

Väldig oproduktiv idag med är jag rädd. Fick inte mycket gjort på grupparbetet än att skratta faktiskt. Det gör inget, man måste få ha roligt ibland också. Sen vart det föreläsning med "snyggBjörn" som gjorde mig väldigt besviken, inte överdrivet snygg och föreläsningen var så tråkig så jag gick hem.
   Gick hem till Hannah, satt där och tjöta, när hon gick och tränade gick jag hem. Ska dit senare och kolla på Lite sällskap. Bästa programmet just nu på svensk tv.
   Snart väntar mat också, blir att kolla på Idol också. Om Jamilla fick komma till kvalet tänker jag gråta blod i två veckor framåt. 
   Imorgon ser schemat ut som följer, upp vid åtta, morgonpromenad med Hannah, köpa frukost, hem duscha och sen hemtenta. Hemtenta hela jävla dagen, och hela jävla veckan. Ska dock försöka bli klar innan min födelsedag, kan vara trevligt att ha en ledig födelsedag får jag erkänna.
   Och om någon undrar vad jag önskar mig, vilket jag förtåtr att ni gör, så är det presentkort på inredningsbutiker eller prydnadsgrejer till lägenheten i färg svart, grå eller silver. Så nu behöver ni inte undra mer!


Kommentarer
Postat av: peso

Tack för det :) det underlättar. mohaha :P

2010-09-27 @ 21:50:20

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0