LÖRDAG

Har pluggat på idag också, inget roligt alls men med en hemtenta som kommer på tisdag har jag inte mycket val.
   Kanske, eventuellt är på gång att lösa sig inför framtiden här i Örebro också men säger inte mer än så. Har nämligen lite tvångstankar att om man berättar det för för många eller för fort så inträffar det inte så ni får hålla ut lite.
   Nu står maten i ugnen, börjar bli en riktig kock jag förstår ni, och Dansfeber står på i bakgrunden. Så snart maten är klar ska jag sätta på nya Supernaturalavsnittet och efter det en film.
   Ha en fin kväll. Om två veckor befinner jag mig förövrigt i Mariestad med världens finaste vänner och en massa alkohol.

Kommentarer
Postat av: peso

Underbart är ordet om två veckor (:. Hoppas du snart vill dela med dig om "hemligheten". Puss hjärtat

2010-09-26 @ 00:40:47
Postat av: Elin

om 2 veckor kööööör vi! :) saknar dig! PUSS

2010-09-26 @ 21:33:15

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0