I'M STRONGER THAN I THINK

Haft grupparbete idag i skolan, ska skriva en B-artikel så det är en del som ska göras, + artikelgranskning + hemtentan som kommer ut på tisdag. Sysselsatt är man iaf. Har nu precis kollat One Tree Hill och ska söka efter lite statistik innan jag lägger mig. Grupparbete imorgon också.
   Den här dagen har varit en bra dag, bättre än igår. Jag mår bra, men det betyder inte att det känns mindre tufft eller att jag inte sörjer. Fokus nu ligger egentligen inte på att älta det som varit utan istället på att jobba på det som fortfarande finns kvar och försöka bibehålla en fin relation. Och ångra aldrig någonting, för vid ett tillfälle var det precis vad du önskade.




Kommentarer
Postat av: peso

Shadow of the day<3

2010-09-23 @ 18:25:44

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0