EN VECKA

Idag har jag ätit efter LCHF i en hel vecka, veckan har varit ganska lång måste jag erkänna. Det är inte förrän de senaste dagarna jag börjat komma in i det på riktigt. Menmen, har det hänt något då? Jodå, -3 kg och -3 cm i midjan bland annat. Inte fy skam får jag ju säga. Mestadels är antagligen vatten som försvunnit but still. Ska hålla mig ifrån vågen i två veckor nu och se om det händer något på den tiden.
   Nog om det, idag väntar SPSS-workshop 1315-1600. Kommer nog sannerligen bli väldigt intressant. Och svårt framför allt. Det ska nog gå bra det också hoppas jag. Annars ska jag iväg till Ica och hämta paket med hårgrejer. Helt ok tisdag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Mamma

OJ!! 3 kg, det var inte illa pinkat måste jag säga..Du kanske ska skriva en veckomeny åt morsan så kanske hon prövar att få bort några kg med..Trött är jag ju ändå =)...Puss

2010-09-07 @ 11:11:16
Postat av: peso

bra kämpat mallan :) i saknar dig btw.

2010-09-07 @ 15:36:20
URL: http://amandapesonen.blogg.se/
Postat av: tilda

Gött kämpat :D

2010-09-07 @ 20:11:39
URL: http://tpentikainen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0