EN MÅNAD OCH STALKER

Om en månad blir jag 20 år. Gå till Systemet och grejer, inte för jag lär behöva göra det på ett bra tag med tanke på all sprit jag har kvar från Tyskland.
   Annars har jag och Mackan fått en "stalker" efter oss. Satt en lapp vid dörren imorse där det stog: "Hej. Jag brukar titta på dej i skolan & tycker att du är fin! Jag bor på våning två och håller ögonen öppna. /Å.C" Jahadu. Där ser man, 99% är det naturligtvis någon som driver med oss men inget skämt jag uppskattar direkt. Menmen, kommer det fler lappar kanske det är dags att börja undra.
   Har annars varit och handlat med Hannah precis, köpte fläskssvålar Tilda. Luktade fan rumpa men smakade helt okej, så det ska nog gå att använda som snacks.
   Annars idag blir det slö och slapp, är ledig imorgon också men då får jag mina böcker så kan börja läsa lite. Mycket mer än så har jag inte att berätta för tillfället hörrni.


Kommentarer
Postat av: tilda

Ja, vist är de okej :) bättre än bara loka, haha.. Men gör en god FET dipp å dippa dom i så blir de ännu bättre!!

2010-09-05 @ 20:20:38
URL: http://tpentikainen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0