CAMELA LEIERTH

Sitter och kollar på Ellen, ska snart stänga av och fortsätta med artikelpluggandet. 
   Imorgon väntar grupparbete kl 0900 och sen Workshop som slutar 1600. Jag blir stolt över mig själv om jag lyckas ta mig upp i tid till grupparbetet kl 0900. Det var längesen jag gick upp så tidigt vill jag lova. Kommer antagligen vara som en zombie hela dagen.
  Vet att jag sagt det förut men hörrni lyssa på Camela Leierth på spotify, hon är ritkigt bra. Plattan heter Time heals nothing (bara namnet liksom), I like it, I like it a lot.

   Annars idag får vi inte glömma att säga grattis till FridaPower på hennes 20årsdag. Puss vännen.
 


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0