ARTIKELGRANSKNING

Sitter och granskar och skriver om artiklar såhär för att piffa upp lördagen lite. Ska försöka göra klart så mycket som möjligt idag annars får jag fortsätta imorgon. På måndag och tisdag är jag ledig så då får det bli att eventuellt börja läsa lite i böcker.
   Ikväll är det en massa bra på tv, tittar antingen på det eller kikar en film.
   Hoppas mina fina har en underbar helg i Göteborg. Om ni ens har hälften så roligt som vi hade i Göteborg på roadtripen så lär er helg bli fucking awesome!



Hahaha, bild från Roadtripen, anhalt Lisebergs vandrarhem.

Kommentarer
Postat av: Malin Majsan

Hahaha, var de det trevligaste minnet du hade ifrån våran roadtrip? ;) jag tyckte den bilden va fin iaf, fin o fast rumpa har presonen på bilden!!

2010-09-20 @ 16:39:46

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0