PROTEST

Min kropp känner uppenbarligen inte för att plugga hemma idag och protesterar genom att göra så jag sover i soffan i nästan två timmar. M kom hem nyss och tur var väl det. Vaken nu iaf och ska ta tag i plugget.
   Imorgon unnade vi oss lite sovmorgon och ska inte ses i gruppen förrän lagom till handledningen som börjar 10.20. Efter det blir det långplugg hela dagen. Thank God att B-uppsatsen ska in nästa tisdag, samma dag som vi får tillbaka helvetestentan kan bli en dag att fira, eller inte fira.. B-uppsatsen ska iaf firas inom gruppen med hamburgertallrik, cola och muffins. Riktig universitetsstyle på det hela. Inte mycket till LCHF där inte men what the.. Lever ju bara en gång, och med 12 kg lagda bakom mig kan jag allt få ta mig en cola. OHYES.
   Nu var det de där med plugget ja..

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0