PÅ SMÅ ROSA MOLN

Godmorgon. Svävar fortfarande på moln sen gårdagen tack vare lägenheten. Otroligt skönt att veta att jag/vi fått  varsin lägenhet och att man har ett datum att se fram emot. En tyngd som släppte ifrån axlarna helt enkelt. Det roliga var att jag och Hannah satt och skämtade om att hon skulle ringa på min födelsedag, men det är ju sånt som bara inte händer, men tänk det gjorde det. Jag borde köpt en lott igår också, eller spelat på lotto och tatt hem dom där 123 miljonerna. Det går alltid sukta efter mer..
   Ska äta frukost nu, sen iväg till skolan för artikelgranskning i 40 min, sen lämnar jag in tentan och sen svävar jag hem och käkar lite tårta sen gårdagen med mysiga vänner. Annars ser dagen ut att bli lugn.
   Tack återigen för gårdagen, it was awesome. Helgen kommer bli ännu bättre, eller vad tror ni? Guldmaffian + - några stycken är samlade. Ha. Ha.
   Hade förövrigt besöksrekord här på bloggen igår, inga Kenzasiffror men, förväntade mig ju ändå några kommentarer. Men jag har ju fått lägenhet så kanske inte ska vara så girig och be om kommentarer också..

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0