OPPONERING OCH HAMBURGARE

Träffades med gruppen idag och skrev opponering inför måndag. Firade även inlämnad B-uppsats och godkänd hemtenta med varsin hamburgertallrik och coca-cola. Härligt! Nu behöver jag inte äta något mer idag inte.
   Vart inne hos Hannah nu en sväng och mätt lite och grejat så jag vet att allt får plats när jag väl ska flytta sen. Blir nog bra det, men vill flytta nuuuuuuuuuuuuuu. Min tid kommer väl den också.
   Annars idag måste jag packa inför helgen, hur ska jag få med mig allt är som vanligt den stora frågan? Det löser sig. Imorgon 1225 går bussen, mamma har planerat att vi ska rensa förråd. HELVETE. VAD. ROLIGT. Eller så är det inte det.


Kommentarer
Postat av: peso in da house

yo mannen! ring mig imorgon vettja så kan vi göra något! peace<3

2010-10-27 @ 15:23:54
URL: http://amandapesonen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0