LÖRDAG

Sitter och äter frukost nu. Med min nya ålder följde tidiga mornar med också. Vaknar tidigt varenda dag, vad är det för ny, onödig rutin undrar jag? Vill ju sova.
   Igår kom Marjo och den nya mannen i mitt liv, Balder, förbi. Hade qualitytime istället för att se på Idol. Får kika det på tv4play, eller imorgon till bakfyllan kanske. Åt mammas faaaaantastiska fläskfilégryta med kantareller. Sen lagade världens finaste mamma nästan all mat inför idag också. TACK, TACK, PUSS, PUSS.
   Nu efter frukosten ska jag göra en banoffepaj som det ska bjudas på under dagen när Eva kommer hit först vid elva, sen kommer pappa och farmor runt två. Efter fika och paket börjar det bli dags att röra sig mot pappas lägenhet för att fixa iordning. Halv sju är det sagt att alla ska komma men har en känsla av att folk kommer lite innan, och ni är så fucking välkomna så!
   Ska bli väldigt intressant att se hur alkohol + LCHF går ihop, värmde upp med lite vin igår och lite kolhydrater idag så det kanske ordnar upp sig ändå. Märker vi imorgon..
   Hoppas alla får en fin lördag, svider lite i hjärtat att jag inte kunde gå på 60-årsfest ikväll också men det krockade tyvärr. En annan gång helt enkelt.
   Så. jävla. taggad.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0