KANELBULLENS DAG

Ja minsann, så jag väntar med spänning på att Hannah ska baka kanelbullar så ska vi avnjuta dom framför Lite sällskap ikväll. Kassörskan på Ica upplyste mig om att det var gräddtårtans dag igår och jag upplyste henne om att det även var pussens dag häromdagen. Så fira nu allihop, med pussar, gräddtårtor och bullar.
   Sitter nu och väntar på att klockan ska gå så jag kan äta lunch och sen å iväg och gruppa. När jag kommit hem MÅSTE jag plugga som sagt, måste bli klar med massa smågrejer som väntar. Ska även försöka göra tårta ikväll, eller ja, fyllningen till den iaf. Geishafluff och hallonmousse, gudarna vet hur det kommer gå. Jag återkommer med resultat.
   Så här spenderar jag alltså min sista dag som tonåring. Ojoj, exklusivt.

Kommentarer
Postat av: peso

Låter som en grym dag :) Härrrligt att bli TJUGO! :D Längtar till i helgen. Puss

2010-10-04 @ 16:31:49
URL: http://amandapesonen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0