KALAS

Haft en otroligt trevlig kväll med nya men också gamla människor. Alkoholen sitter kvar i kroppen ska jag erkänna så inlägget blir inte alltför kalasbra kan jag ana. Mycket trevlig ikväll som sagt med klasskompisar och nya bekantskaper samtidigt som vi haft det brutalt roligt. En pakt har skapats mellan mig, Sandra och Sandra. Må bästa kvinna vinna! Haha, good luck Malin är det enda jag har att säga.
   Medan alkoholen sakta men säkert går ur kroppen ska jag ta fram morgondagens förtäring. Verkar som man skulle dricka imorgon också dåja. Hannah frågade så snällt och tindrade med sina blå ögon, så vad gör man inte? Smal får jag väl bli i ett annat liv verkar det som. Festar dock inte fullt ut, det sparar jag till nästa lördag!! Hörrni! Är ju inte den som är den för fan. Tänker inte slösa bort mitt Partyhumör på Örebro heller utan det sparar jag till Mariestad. Haha. Det vet ni väl =)
   Godnatt.

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg !:)

hur är det?



kraaam / matildah

2010-10-23 @ 17:40:53
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0